Yrkesrettet utdanning

Bransjeprogram Reiseliv Avansert Kundeservice

Kurs-id: 372498
Sted: AOF Teams 1
Timetall: 70
Kursstart Info: 11.05.2021- 20.07.2021
Klokkeslett: 09:00 - 12:00
Påmeldingsfrist: 27.04.2021
Pris: kr Gratis
Antall dager: 24
Kontaktperson: Wendy Ann Wyant
E-post: wendy.wyant@aof.no
Telefon: 24076070
Mobil: 93492363
Status: Åpent for påmelding
Gå til påmelding

Informasjon

Dette kurset tilbys gratis med midler fra Bransjeprogrammet for reiseliv, det er noen krav til opptak som gjelder, se under:

Er det virkelig gratis?

  • Ja! Kursavgiften i sin helhet dekkes av Kompetanse Norge

Hvem kan ta disse kursene?

  • Disse kursene er gratis for deg som jobber innenfor reiseliv. Kurset tilbys i hele landet. Dette gjelder også for deg som jobber eller er helt / delvis permittert eller arbeidsledig. Ved påmelding må du oppgi informasjon om bransjetilhørighet, seneste arbeidsgiver og arbeidsmarkedsstatus, men ingen videre dokumentasjon kreves.

Når kan du ta kurs?

  • Du kan ta kurs uten å miste dagpengene fra NAV pr vår 2021. Det kan endres av NAV senere. Vi anbefaler at du søker tidlig da plassene er begrenset.

Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc/Ipad for å følge undervisningen. Det vil være toveis kommunikasjon med veileder og de andre deltakerne underveis i undervisningen, akkurat som om man var i et vanlig klasserom.

Jobber du som medarbeider i reiseliv og ønsker mer kompetanse om faget ditt? Meld deg på!

 

Innhold i kurset blir blant annet:

Du ønsker du å øke din egen merverdi for kunden og bedriften. Du vil gjøre bruk av egen erfaring fra reiselivet eller realisere praktisk det du har lært i reiselivsutdannelsen. Dette kurset fokuserer på serviceopplevelsen mer enn på serviceleveransen. Du vil jobbe med:

 

  • Subjektive serviceopplevelser som appellerer til følelsen
  • Å ta kundens perspektiv i dialogen
  • Å skille mellom åpenbare og egentlige behov
  • Påvirke kundens opplevelse av det som inntreffer
  • Snu negative opplevelser i vanskelige situasjoner
  • Å bruke kundens opplevde problem til å innfri flere behov
  • Tilpasse formidling av løsninger som gjør en forskjell for kunden
  • Skape ypperlige serviceopplevelser uten at det koster noe mer
  • Aktiv problemløsing for kunden
  • Være bedriftens front ut mot kunden
  • Ypperlig service som ditt personlige konkurransefortrinn og støtte for digitaliserte serviceleveranser

 

Kurset inneholder masse praktisk trening med individuelle tilbakemeldinger. Du vil øke ditt handlingsrepertoar innen servicebetjening, og du vil få verktøy og metoder til å vedlikeholde kontinuerlig forbedring innen personlig service i bedriften.

 
 
Ved påmelding kreves det at du jobber innen reiseliv og du må derfor oppgi informasjon om bransjetilhørighet, seneste arbeidsgiver og arbeidsmarkedsstatus (permittert, jobber, arbeidsledig), men ingen videre dokumentasjon kreves. Informasjonen oppgis i merknadsfeltet.


Gå til påmelding
Del kurset på sosiale medier: