AOF.no

Service- og administrasjonsfaget

Har du erfaring fra å koordinere og utføre administrative driftsoppgaver i en organisasjon? Har du hatt en sentral rolle i organisasjonsstøtte, der kommunikasjon med brukere, medarbeidere og ledere har vært viktig for organisasjonens utvikling og lønnsomhet? Med et fagbrev i service- og administrasjonsfaget kan du formelt dokumentere din kompetanse – noe som blir stadig viktigere i arbeidslivet.    

   

Teorikurs til fagbrev er første steg på veien.  

shutterstock_633365168-378176-edited-2

Oppstart

Start når du vil

Nivå

Teori til fagprøven

Pris

20 900,–

Undervisningsform

Nettkurs

Spørsmål før du melder deg på?

shutterstock_633365168-378176-edited-2

Opplæringen er rettet mot voksne som ønsker å utdanne seg til service- og administrasjonsmedarbeider.

Kurset stiller ingen krav til forkunnskaper, men det er en fordel om deltakeren har nærmere 3–5 års erfaring fra yrket. Språknivået til deltakeren bør tilsvare B1 (CEFR) eller høyere. 

Voksne som ønsker å melde seg opp til fagprøven må dokumentere minimum 5 års relevant, godkjent praksis og bestått tverrfaglig teoretisk eksamen i faget, før fagprøven kan avlegges. Fagopplæringskontoret i fylkeskommunen godkjenner praksis.

Lønnsemd og utvikling
Kjerneelementet lønnsemd og utvikling handlar om korleis ulike faktorar kan bidra til høgare effektivitet, kvalitet og lønnsemd i verksemda. Det handlar òg om å følgje regelverk for arbeidslivet og for helse, miljø og sikkerheit. Vidare handlar kjerneelementet om å oppfylle miljøkrav og bruke ressursar effektivt.

Organisasjon og verksemdstøtte
Kjerneelementet organisasjon og verksemdstøtte handlar om å planleggje, organisere, leggje til rette for og utføre oppgåver som støttar styring og drift av verksemder. Kjerneelementet inneber å forstå og arbeide etter måla og kjerneoppgåvene til verksemda. Vidare handlar kjerneelementet om korleis organiseringa av verksemda påverkar drift og arbeidsoppgåver.

Kommunikasjon og service
Kjerneelementet kommunikasjon og service handlar om å gjere administrative prosessar stadig betre og meir brukarvennlege. Kjerneelementet inneber å tilpasse kommunikasjonen og servicen til brukarar internt og eksternt og om å representere verksemda.

  • presentere kjerneoppgåvene, organiseringa, strategiane og måla til verksemda

  • planleggje og koordinere ulike marknadsførings- og profileringsaktivitetar

  • gjere greie for og bruke dei interne og eksterne kommunikasjonskanalane til verksemda

  • bruke systema og programvarene til verksemda og rettleie andre i å bruke dei

  • utarbeide dokument og informasjonsmateriell i tråd med den grafiske profilen til verksemda

  • gjere greie for regelverk som gjeld personvern, og følgje rutinane verksemda har for å samle inn, behandle og lagre informasjon

  • reflektere over etiske dilemma knytte til personvern og behov for openheit

  • hente inn, omarbeide og presentere relevant informasjon for avgjerdstakarar i verksemda

  • hente inn tilbod og handle varer og tenester etter gjeldande regelverk, rutinar og miljøkrav i verksemda

  • utføre oppgåver som har med budsjett og økonomi å gjere, og drøfte samanhengar mellom budsjett, rekneskap og økonomiske nøkkeltal

  • gjere greie for og utføre administrative oppgåver knytte til personalarbeid

  • planleggje og gjennomføre møter og arrangement, og vurdere korleis kostnader og miljø- og klimaomsyn skal vektleggast i prosessen

  • forstå og gjere greie for korleis kulturforskjellar kan påverke ulike arbeidssituasjonar, og ta omsyn til dette i møte med kollegaer, kundar og brukarar

  • tilpasse kommunikasjonen og utøvinga av servicerolla i ulike arbeidssituasjonar

  • drøfte korleis medbestemming blir organisert og praktisert i verksemda, og presentere oppgåver knytte til organiseringa og praktiseringa av medbestemming

  • vurdere og foreslå tiltak som kan betre og effektivisere administrative arbeidsoppgåver i verksemda

  • gjere greie for og følgje lov- og regelverk og interne rutinar i ulike arbeidssituasjonar

  • reflektere over kva krav og forventningar som blir stilte til eit likeverdig og inkluderande arbeidsfellesskap

  • reflektere over etiske retningslinjer og verdiar i verksemda og arbeide i tråd med desse

  • arbeide etter regelverk og avtalar som regulerer arbeidsforholdet i faget, og gjere greie for pliktene og rettane til arbeidsgivaren og arbeidstakaren

  • gjere greie for ulike område innanfor helse, miljø og sikkerheit og for korleis tiltak og organisering i verksemda, og eigen medverknad, påverkar arbeidsmiljøet

  • gjennomføre arbeidsoppgåver på ein ergonomisk tilpassa måte

  • gjere greie for beredskapsplanane i verksemda og for eiga rolle i konflikt- og nødssituasjonar

Nettbasert undervisning som gjennomføres i sin helhet uten lærer til stede, via en digital plattform. Du blir tilknyttet en veileder som kan gi tilbakemelding på skriftlige oppgaver.  

Fagbrevkursene hos Akademiet er spesielt tilrettelagt for voksne.

Kurset avsluttes med skriftlig eksamen.

Frist for oppmelding til eksamen er:
Vår: 15. januar–1. februar
Høst: 1.–15. september

Alle som skal melde seg opp til eksamen, må gjøre dette via fylkeskommunens påmeldingsside.

  • Kurset betales i sin helhet av kursdeltaker selv, eller av NAV, arbeidsgiveren din, kommunen eller andre. NB: Om du ikke betaler for kurset selv, må du innhente bekreftelse på at kurset er betalt fra den som betaler. 

  • Kurspris inkluderer ikke kursmateriell (bøker og lignende).  

  • Dersom du er medlem i en fagforening, vil du i mange tilfeller kunne søke om stipend til utdanning. En del fagforeninger gir stipend gjennom LOs utdanningsfond. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon. Vi vil bekrefte din kursplass til din søknad om stipend.   

  • Når kurset har en varighet over 4 måneder, er det godkjent for søknad om støtte i Statens lånekasse. 

 

Interessert i noen av disse?